Logotip, nen amb pancarta amb el nom Mowgli CEIP MOWGLI
     Passeig de la Boca de la Mina s/n • Tel. 977 31 26 47• 43206 REUS

| Inici | Fotografies | Documents |

FOTOGRAFIES

Com accedir a les imatges que l'Escola ens ofereix?.

Molt senzill. Aneu seguint els passos que aquí us expliquem i veureu que és molt fàcil. Això sí, cal que sigueu membres de la comunitat educativa de l'Escola Mowgli, que us haurà facilitat un nom d'usuari i una contrasenya. Altrament no hi tindreu accès.

Començarem buscant la pàgina web de l'Escola.

Introduirem el nom d'usuari i la contrasenya de la que disposem. I clicarem a 'Entrada'.

Un cop dins, se'ns apareixen diferents menús.

A la columna de l'esquerra on diu 'Menú principal' hi buscarem 'Galeria de fotografies' i hi clicarem.

Se'ns obra una altra pàgina on hi ha, al centre, diferents col·leccions de fotografies.

Per a l'exemple actual, clicarem a sobre d'on diu 'Biblioteca'.

Veureu que hi ha altres possibilitats que podreu anar explorant.

En aquest cas, en obrir-se la pàgina de la 'Biblioteca' apareixen un reguitzell de col·lecions classificades per cursos. Buscarem el curs 2013-2014.

Clicarem sobre 'Conte del mes ...'

I en una altra pestanya se'ns obrirà la galeria de fotos corresponent.

Clicant a les fotografies aniran apareixent. Un cop acabada la visualització, tancarem la nova pestanya i retornarem a la pàgina de l'Escola. Clicarem a la part superior on diu 'Surt'.

I així haurem acabat el nostre recorregut per les galeries fotogràfiques de l'Escola.

Per a qualsevol altre dubte, no dubteu a preguntar.