Perspectiva constructivista en l’ensenyament i l’aprenentatge del llenguatge escrit
Llegir i escriure a partir de llibres de literatura infantil
inici
participants
experiències per cicle
exposicions i jornades
publicacions
contacte
Participants
participants en aquest projecte
Enllaços
experiències per cicle
altres escoles
els nostres blogs
exposicions i jornades
publicacions
enllaços i recursos
contacta amb nosaltres
exposicions i jornades
Exposició Juny 2006.El treball de llengua a primer i a segon
Jornada. Literatura i tecnologies al servei del aprenentatge
Exposició Juny 2008
Aprenentatge de vocabulari: la hiperonimia. Claudia Portilla. CEIP Baixeras
Formats de reescriptura. Joana León. CEIP Baixeras
Llistes a la classe de llengua. Angélica Sepúlveda. CEIP Baixeras
Exposició permanent : Atenció a les dificultat d'aprenentatge. CEIP Barcelona
Literatura i tecnologies: La reescriptura de textos a educació infantil. Montserrat Ganga. CEIP Baixeras
Literatura i tecnologies: Aspectes gràfics i ortogràfics: el cas del còmic. Lidia Llorca. CEIP Baixeras
II Jornada. Literatura i tecnologies al servei del aprenentatge de la llengua.
26 de Juny de 2009
El dictat de contes a l'adult. Mari de Torres. CEIP Lavínia.
El racó de l'ordinador i l'aprenentatge de les lletres. Pilar Aparicio. CEIP Lavínia.
Els jocs de llenguatge per aprendre l'escrit. Arantza Fernández de Viana. CEIP Baixeras.
Recursos audiovisuals amb els contes. Laura Pareja. CEIP Lavínia.
Parelles lingüistiques en la lectura. Joana Leon. CEIP Baixeras.
Integració de llengua, ciències i tecnologies. Lídia Llorca. CEIP Baixeras.
Recerca i pràctica en l'ensenyament de la lectura i l'escriptura. Ana Teberosky. Universitat de Barcelona
Contacta amb nosaltres
Nom
Email
Assumpte
Els teus comentaris