ceip ausias march

La nostra escola  Som  Curs Actual  Serveis  Blocs
 Projecte Educatiu  Relació Familia-Escola  Com i qui som?  Telefons i llocs d'interès

Relacio Familia RELACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA
És molt important i necessari el contacte continu entre la família i l’escola/tutor. No només per compartir informació, sinó per seguir plegats l’evolució i el procés d’aprenentatge del vostre fill/filla, el nostre alumne.

REUNIONS PARES I MARES
Les reunions pedagògiques es duran a terme en primer lloc al menjador escolar i després a les corresponents aules. Seran a la tarda, sense assistència dels alumnes.

ENTREVISTES PERSONALS
Les entrevistes, sol·licitades pel tutor o per la família, es faran amb cita prèvia. En cas de no poder asistir-hi i d'haver-la de suspendre, cal avisar abans i amb temps al tutor.

>COMUNICACIONS
FAMÍLIA > ESCOLA: enviar una nota mitjançant l’alumne al professor tutor, que s’encarregarà de fer les actuacions corresponents. O bé, fent una trucada telefònica

ESCOLA > FAMÍLIA: fulls amb totes les informacions pertinents: sortides, actes, celebracions,…
a la vitrina de l'entrada, informacions de caire general i d'interès per les famílies

DIRECCIÓ
Atenció a les famílies, cada matí, de dilluns a divendres, de 9 a 10h.

PARTICIPACIÓ FAMÍLIES
Els pares i mares poden participar activament en la vida del centre mitjançant els seus representants en el Consell Escolar.