FRIENDS 4 NUMBERS

DEVELOPING NEW TEACHING STRATEGIES

ELEFTHEROUPOLI, GRÈCIA

3ra Escola Primària d'Eleftheroupoli

La tercera escola primària de Eleftheroupoli va ser fundada el juliol de 2007 pel Ministeri d'Educació de Grècia però es va canviar a un edifici de nova construcció al gener de 2009.

Eleftheroupoli és un poble de 8,000 habitants que està a 25 km de la turística ciutat de Kavala i a 170 km de la segona ciutat més gran de Grècia, Salònica.

A l'escola hi ha 110 alumnes i 17 professors. A partir del primer grau, els alumnes i els seus professors estan involucrats en programes sobre cultura, educació ambiental i educació sanitària.

Durant l'any escolar 2008-2009, a l'edifici de l'escola, es van dur a terme diversos esdeveniments que estaven obertes al públic: Dia Mundial de l'infant, del Llibre, Dia de la Mare, Nadal i també al final de l'any escolar. L'escola no és només un lloc d'aprenentatge, sinó també un lloc que fomenta la creativitat i la cultura.

En la planificació dels programes per a l'any escolar que es va decidir realitzar una petició per al projecte Comenius i van trobar que el tema d'aquest projecte era molt interessant.