FRIENDS 4 NUMBERS

DEVELOPING NEW TEACHING STRATEGIES

KARAMAN, TURQUIA

Escola primària Yunus Emre

L'escola va obrir les seves portes com a escola secundària en 1932 en un edifici del govern. En 1955 es va afegir el batxillerat en el mateix edifici però en 1966 es van separar i el batxillerat es va mudar a un nou edifici. L'escola secundària es va quedar al mateix lloc i va continuar com una escola independent. Com Yunus Emre va néixer a Karaman el nom de l'escola va ser canviat a "Escola Secundària Yunus Emre".

A causa del mal estat de l'edifici de la vella escola, l'antic edifici va ser enderrocat i es va començar la reconstrucció al mateix lloc el 1981. El nou edifici es va acabar i es va obrir de nou en 1987. Des de 1997, l'escola també ha atès els nens de l'escola primària sota el nom de "Escola Primària Yunus Emre".

El nou edifici té 4 plantes i un gran pati on els alumnes poden jugar a tot tipus de jocs. Hi ha 18 aules, un jardí d'infants, salons per classes d'art, ciències i informàtica, un gimnàs i un poliesportiu, una biblioteca i una cantina, una sala de professors i una àrea administrativa.

Adnan Yesildaglar és el director de l'escola.