Classe del Vampir

Hola a tothom! Som la classe dels Vampirs. Tenim entre onze i dotze anys i fem 6è. de Primària. Ens agrada molt la Filosofia, fer "xats" per Internet, l'esport, escoltar música i xerrar.

En sortir de classe la majoria fem activitats com anglès, bàsquet, música, futbol, piano...

A la classe no només hi ha gent d'Esparreguera, també n´hi ha d'Abrera, Collbató, Olesa, Sant Esteve Sesrovires i Sant Andreu de la Barca. Molts de nosaltres vam començar a l'Escola des de ben petits. Una de les mestres que recordem més és la Rami, que ens va ensenyar a llegir i escriure.

Aquest curs anirem a la Garrotxa a estudiar els volcans i al mateix temps farem Colònies.

La nostra mestra és la Dolors Casajoana. Esperem passar-nos-ho molt bé aquest any, ja que és l'últim que passem a Primària, i el curs que ve ja comencem l'ESO.

Nois i noies de la classe dels Vampirs.

Classe del Bruixot Bruixot Ítaca Promoció Mediterrània

Benvinguda · Presentació · Informació · Un passeig per l'Escola · Sant Jordi