L'ORDINADOR MISTERIÓS             5èB

Hi havia una vegada dos amics, l'Anna i en Pere, que anaven a la mateixa classe. On s'ho passaven mes bé era a la classe d'informàtica. Tenien un disquet on guardaven els treballs que més els agradava. Un dia van posar el disquet per guardar una historia que havien escrit. De sobte van sentir un soroll molt estrany. es van espantar i van treure el disquet ràpidament. No s'ho podien creure el seu disquet estava ple de mossegadetes. L'Anna i en Pere es van mirar i van cridar al mateix temps:¡ "Un virus, un virus"!.
El professor d'informàtica els va sentir i va anar corrents per veure que passava. Va veure les mossegades i no s'ho podia creure. No coneixia cap virus informàtic que pogués fer això. El professor va introduir un disquet nou però va passar el mateix. No sabia que fer i va consultar amb professors d'altres escoles que tampoc s'ho creien.
 .
Els altres nens de la classe estaven molt espantats i es va decidir no tornar a la classe d'informàtica fins que tot això de l'ordinador s'arreglés.
Tota l'escola parlava del misteri de l'aula d'informàtica. Molts no s'ho creien però per si de cas no s'apropaven a la classe d'informàtica.
L'endemà l'Anna i en Pere a l'hora de berenar van anar d'amagat a l'aula d'informàtica per intentar resoldre el misteri de l'ordinador. Van seure davant de l'ordinador misteriós i es van posar a pensar. L'Anna va deixar sobre la taula el seu entrepà de formatge. Llavors va sortir de l'ordinador un ratolí que va anar a donar queixaladetes a l'entrepà de formatge. Es va mirar els nens i va fugir corrents cap al darrere de l'ordinador. Els nens el van seguir i van veure que era el ratolí el que mossegava el disquet i no un virus. I des d'aquell dia el ratolí va ser la mascota de l'aula d'informàtica.

següent

Sumari