cció utorial
L'acció tutorial és molt important i la b asem en el diàleg entre alumnes-mestre i amb el pares, força constant.

Des de l'Etapa Infantil i fins al primer cicle de Primària aquesta acció tuyorial és pràcticament continua, tot i que hi ha certs continguts que queden inclosos i que es parlen o tracten dins l'àrea de coneixement del medi social
A partir de 3r. degut ja a l'edat dels nens, es creu convenient sistematitzar aquesta acció tutorial, dedicant-hi una sessió a la setmana.

Pel que fa als alumnes de 6è, fem una coordinació amb l'IES Ramon Turró per tal de donar una orientació als nens i a les seves famílies.
Se'ls hi explica què és l'ESO i com funciona i es fa una visita a l'Institut per veure les instal.lacions.