Educació infantil
Educació primària

L'escola Molí-Nou imparteix els cicles complerts de l'Educació Infantil i l'Educació Primària; és a dir, l'etapa de 3 a 12 anys. Sóm una escola concertada amb la Generalitat de Catalunya, la qual cosa vol dir que podem oferir tots els serveis i atenció individualitzades de l'escola privada, amb un cost per a les famílies molt reduit.

La constant formació i renovació pedagògica dins l'equip educatiu és un dels principals objectius en els que es basa la nostra filosofia. Els i les mestres que el conformen tenen unes inquietuts clares pel que fa a la modernitat i a l'eficàcia, dues de les fites més importants del món educatiu d'avui. Proves clares són les experiències innovadores en lectoescriptura i racons a l'Educació Infantil i projectes a la Primària.