Accés privat...

Novetats

El nostre equip educatiu

Un equip és un grup de persones amb un mateix sentiment de pertinença. A la nostra escola tenim molt en compte això i treballem de manera cooperativa. Tot l'equip col·labora i participa amb una mateixa finalitat i motivació: l'educació i el benestar dels nostres infants.

L' Equip està format per persones preparades i amb experiència, persones que a partir del nostre projecte educatiu volem millorar per tal d'assolir els nostres objectius.

Som conscients que són moltes les teories sorgides dins del món educatiu. Per això, el nostre equip aprofita tot allò que és funcional en el dia a dia, adoptan una actitud reflexiva i observadora per part de l'educadora deixant a l'alumne un espai cap a l'actitud activa i investigadora.

Pensem que l’educador acompanya als infants pas a pas perquè vagin fent camí, facilitant-los els mitjants per construir els seus aprenentatges.

Diàriament tenim l'oportunitat de reflexionar i créixer professionalment de la mà dels nostres infants creant uns forts lligams afectius.

Som conscients que l’educació és dinàmica i varia constantment, és per aquest motiu que tot l'equip educatiu segueix fomant-se per estar al dia de les noves tècniques i models educatius.

L'equip està format per:

- Directora

- Psicòleg

- Mestres i/o educadores infantils

- Cuinera

- Personal de manteniment

- Personal de neteja

“Si m'ho dius, m'oblido

Si m'ho ensenyes, tinc por d'oblidar-ho

Si ho faig, ho aprenc”

Elionor Goldschmied