Data d'actualizació: 19/05/07 0:43

MENÚ DEL MES DE MAIG

NORMATIVA

La gestió i organització d'aquest servei les duu a terme l'empresa Insigne Gestió Integral, S.L. És un servei voluntari que s'ofereix a les famílies sempre i quan estiguin disposades a assumir la següent normativa:

-Cal notificar per escrit qualsevol tipus d'intolerància alimentària.

-Si un nen/a necessita fer dieta, s'ha d'avisar abans de les 10h.

-La monitora encarregada del grup informarà a les famílies de com han dinat els nens i nenes de P-3 cada dia durant el 1r trimestre i quan sigui necessari la resta de curs.

-El preu és de 5,30€ per dia els usuaris fixos i 5,80€ els esporàdics. Els rebuts es faran efectius per avançat entre l'1 i el 10 de cada mes mitjançant domiciliació bancària. Els usuaris esporàdics poden comprar els tiquets al despatx de l'AMPA cada dia de 9 a 9:30h.

-Baixes: Cal avisar a la cuina per a què els descomptin (la part del menú) al rebut del mes següent.

.-Els dies d'excursió se serveix picnic.

-L'escola es reserva el dret de treure dels servei aquells/-lles alumnes que no es comportin correctament.

-Les famílies amb rebuts pendents de pagament, no podràn usar el servei fins que no facin efectiu el deute.