Descàrrega documentació

Orientacions d’aplicació

Projectes i Activitats Cooperatives

Punt de Trobada

Aquesta secció dóna a conèixer activitats de participació per al professorat i l'alumnat, experiències i projectes de cooperació. També incorpora experiències innovadores i materials específics procedents d'actuacions i projectes centrats en la difusió i la promoció de les tecnologies de la informació a l'educació.

Webquests

Són activitats orientades cap a la investigació en les quals part o tota la informació amb què l’alumnat interactua prové de recursos d’Internet.

Es fa un recull exhaustiu per etapes i per àrees de diverses Webquests. Així com de temàtiques diverses.

Proporciona eines i plantilles per crear-ne.

Projectes col·laboratius: Ambit Local

Àmbit Local: Escoles en Xarxa

Recull de publicacions en xarxa de diversos centres de primària i secundària. Els centres van penjant notícies sobre les activitats que duen a terme, fets actuals, opinions, ...

Àmbit Local: Educalia (secció Projectes)

Citada anteriorment. Es pot treballar a distància conjuntament amb diferents grups, intercanviar informació, debatre i participar a fòrums per dur a terme projectes interessants, etc.

Projectes col·laboratius: Ambit Internacional

Ambit Internacional: eTwinning

Projectes d’agermanament escolar entre dos països socis que comparteixen un projecte pedagògic mitjançant les TIC.

Ambit Internacional: Spring Day in Europe

Cooperació entre centres sobre diversos temes.