Aquķ trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

JORNADA 2004

JORNADA 2005

Funcionament

Cal tenir present que aquestes Jornades Taller

• tenen una finalitat productiva més que no pas formativa. L'activitat s'organitzarą amb l'objectiu de realitzar un producte. Als participants se'ls assignarą aquelles tasques que millor sąpiguen fer.
  • estan adreēades als professionals del sector interessats en crear materials informątics. Hi pot participar qualsevol persona interessada.
  • es realitzaran de manera distribuļda arreu de Catalunya. Es farą una oferta de tallers amb un objectiu propi i si podrą participar amb independència de la ubicació geogrąfica del lloc de treball.
  • la publicació i distribució dels materials acabats es farą a través dels seminaris, cdroms i la XTEC
  • Cada taller tindrą persones responsables que organitzaran el treball, guardaran els materials elaborats i els enviaran al Departament.
  • La matrķcula i altres gestions es realitzaran per Internet, seguint les instruccions que trobareu en aquesta pągina.