|
|
|
BLOC A. Coneixements d'usuari relatius al PC,
la xarxa i l'entorn operatiu |
|
|
|
|
|
|
|
Educació infantil i primària |
|
|
|
tic 1 |
|
|
|
tic 2 |
|
|
|
|
|
|
|
A1. Què cal saber
de l'aula d'informàtica i dels ordinadors |
|
|
|
A2. Ús del ratolí |
|
|
|
A3. Conèixer el teclat |
|
|
|
A5. L'estalvi de pantalla
i l'aturada en espera del monitor |
|
|
|
A6. L'escriptori |
|
|
|
A7. La barra de tasques |
|
|
|
A8. Les finestres de Windows |
|
|
|
A9. La finestra de l'Explorador |
|
|
|
A10. Personalitzeu l'Explorador
|
|
|
|
A11.Unitats de disc |
|
|
|
A12. Ús de l'ajuda
del Windows 98 |
|
|
|
A13. So: micròfon,
altaveus i auriculars |
|
|
|
A14. Les Carpetes i la
seva organització |
|
|
|
A15. Ús de les impressores |
|
|
|
A16. Ús de l'escàner |
|
|
|
A17. L'equipament del centre:
La xarxa |
|
|
|
A18. Gestió de les
carpetes |
|
|
|
A19. Servidor i clients |
|
|
|
A20. Accés als recursos
compartits |
|
|
|
A21. Els arxius tenen nom
i alguna cosa més |
|
|
|
A22. Còpia i desplaçament
d'arxius |
|
|
|
A103. Copiar i moure carpetes
i arxius amb el ratolí i el teclat |
|
|
|
A24. Suprimir carpetes
o fitxers i ús de la paperera |
|
|
|
A25. La funció de
cerca |
|
|
|
A26. Què és
un virus? |
|
|
|
A27. Prevenció contra
virus |
|
|
|
A28. El Sentinella de Panda |
|
|
|
A29. Anàlisi
d'un arxiu amb l'Antivirus Panda Titanium |
|
|
|
A30. El programa WinZip.
Comprimir i descomprimir fitxers |
|
|
|
A101. Informació
relativa a ordinadors, perifèrics i aparells |
|
|
|
A102. Problemes a l'hora
d'engegar |
|
|
|
A104. Ús avançat
del ratolí |
|
|
|
A105. L'ajuda del Windows |
|
|
|
A106. Caràcters
especials |
|
|
|
A4. Funcionament del monitor |
|
|
|
A107. Ajustaments del
monitor |
|
|
|
A108 .
Llançar la imatge del monitor a una TV |
|
|
|
A109. Formatar i fer una
còpia total o parcial d'un disquet |
|
|
|
A110. Fer una còpia
d'una carpeta o arxiu a un CD |
|
|
|
A111. Observant la targeta
de so |
|
|
|
A112. Configuració
del mesclador |
|
|
|
A113. Enregistrar so i
polir-ne el resultat |
|
|
|
A114. Modificar els tipus
de paper de la impressora |
|
|
|
A115. Observeu la xarxa |
|
|
|
A116. Compartir una unitat
de disc o bé una carpeta amb drets |
|
|
|
A117. Visualització
de l'extensió dels arxius |
|
|
|
A23. Canvieu el nom dels
arxius |
|
|
|
A118. Canvieu el nom dels
arxius i la seva extensió |
|
|
|
A119. La funció
desfer |
|
|
|
A120. Esborrar un arxiu
sense que es guardi a la paperera |
|
|
|
A121. Buidat de la paperera |
|
|
|
A122. Anàlisi d'unitats
de disc amb el Panda |
|
|
|
A123. Crear una drecera
a un arxiu sobre l'Escriptori amb l'assistent |
|
|
|
A124. Crear una drecera
a un arxiu sobre l'Escriptori amb el ratolí |
|
|
|
A125. Canviar la icona
d'una drecera |
|
|
|
A126. Crear una carpeta
sobre l'escriptori |
|
|
|
A127. Posar en ordre les
icones de l'escriptori |
|
|
|
A128. Ordenar el menú
d'inici |
|
|
|
A129. Desplaçar
una opció dins del menú d'inici |
|
|
|
A130. Organitzeu el menú
programa del botó d'inici |
|
|
|
A131. Organitzeu el menú
programa amb el ratolí |
|
|
|
A132. Personalitzar la
barra d'eines d'accés ràpid |
|
|
|
A133. Personalitzeu la
barra de tasques |
|
|
|
A134. Una altra manera
de maximitzar finestres |
|
|
|
A135. El tauler de control
de les finestres |
|
|
|
A136. Configuració
de l'estalvi de pantalla del monitor |
|
|
|
A137. Desinstal·lar
un programa |
|
|
|
A138. Instal·lar
un programa |
|
|
|
A139. Afegir i/o treure
components propis del Windows |
|
|
|
A140. Creació d'un
disquet de sistema |
|
|
|
A141. Desinstal·lar
i instal·lar un tipus de lletra |
|
|
|
A142. Canviar la contrasenya
d'accés al Windows |
|
|
|
A143. Configurant el Windows
95/98 |
|
|
|
A144. Accessibilitat del
Windows |
|
|
|
A145. La finestra de l'Explorador
(Ampliació) |
|
|
|
A146. Personalitzeu l'Explorador
(Ampliació) |
|
|
|
A147. Arxius ocults |
|
|
|
A148. El nostre ordinador
amb un sol clic |
|
|
|
A149. Còpia i desplaçament
(ampliació) |
|
|
|
A150. Associar arxius
i aplicacions |
|
|
|
A151. Instal·lació
del programa WinZip |
|
|
|
A152. El programa Tisores |
|
|
|
A153. El NetMeeting |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|