1. Puntualitat
i rigor en les reunions de treball
2. Desenvolupament de capacitats: iniciativa, autonomia, responsabilitat,
organització, resolució de problemes, relació
interpersonal...
3. Recerca d'informació: diversificació de les fonts,
recerca i selecció de la informació.
4. Capacitat de planificació de la feina en el temps.
5. Recursos gràfics (mapes, murals, estadístiques,
audiovisuals...)
6. Utilització de les TIC.
b.
Criteris d'avaluació de la part escrita:
a)
Existència de qualitat,...
- Portada
- Índex
- Introducció
- Continguts
- Conclusions
- Bibliografia
- Contraportada
b) Cura en,..
- Marges
- Pulcritud
- Numeració de las pàgines
c) Cura en,...
- Cites
- Il·lustracions
- Gràfiques
2. Contingut
del treball:
a) Expressió escrita:
- Estil
- Ortografia
b) Grau d'investigació i/o creativitat:
- Nombre d'entitats i/o associacions consultades
- Metodologia
- Conclusions
c) Utilització d'altres llengües
d) Bibliografia
- Quantitat
- Qualitat
- Actualitat
c.
Criteris d'avaluació de l'exposició oral
1. Contingut
de l'exposició
- Capacitat
de distribució del temps
- Grau de participació de tots els membres del grup
- Claredat en els missatges orals
- Estructuració del tema ( Introducció, contingut,
conclusió)
- Utilització del lèxic propi de la temàtica
2. Aspecte
formal
- Material de suport emprat
- Destresa oral
3.
Capacitat de resposta a les qüestions plantejades
d. Criteris
d'avaluació de la part gràfica
1. Contingut
- Diversificació: pòsters, fitxes, vídeos,
fotos,....
- Coloració equilibrada
- Combinació entre text i il·lustracions
- Claredat dels missatges
2. Utilització:
- Com a suport
del treball oral
- Com a reclam publicitari