GeoBiografies
Hi participen els alumnes de l'optativa INFORMÀTICA de 4t ESO grup D

Els alumnes del grup D de 4t d'ESO participen en la 2a edició de GeoBiografies, projecte organitzat pel departament d'Ensenyament i mSchools (de MobileWorldCapital). Des de la matèria d'informàtica es treballen continguts com crear i editar imatges, vídeos, mapes conceptuals, documents de text, fulls de càlcul,... El tema escollit per treballar aquests continguts i participar en el projecte Geobiografies és Josep Aragay i Blanchart, artista i ceramista del noucentista que va viure molts anys a Breda, població on hi ha un museu on s'exposen les seves obres.

Podeu descarregar-vos l'app per al vostre dispositiu mòbil i consultar les aportacions fetes pels alumnes de 4t, o bé, consultar el mapa des del navegador d'internet.

Agnès Oliver, professora informàtica

Descarrega app: