 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1) Hi ha una distribució pública i equitativa dels recursos del centre?
2) Està clara la forma d’assignar els recursos per donar suport a l'alumnat de diferents edats i rendiments?
3) Els recursos específics (que afecten una petita part de l'alumnat) s'utilitzen només quan s'han esgotat els ordinaris (que afecten tot l'alumnat)?
4) Els recursos es destinen a fomentar l’aprenentatge autònom?
5) El professorat coneix els recursos que s’han donat al centre per donar suport a l'alumnat que presenta necessitats educatives especials?
6) El professorat utilitza els recursos disponibles per augmentar la seva capacitat de respondre a la diversitat?
7) Els recursos de suport es dediquen a prevenir les barreres a l’aprenentatge i a la participació i a minimitzar la categorització de l'alumnat?
8) El professorat revisa amb regularitat l’ús dels recursos disponibles de manera que es puguin utilitzar amb flexibilitat per respondre a les necessitats canviants de tot l'alumnat?
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|