logo índex inclusió 3a Part. Indicadors i preguntes
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
3a Part. Indicadors i preguntes
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 4a part Anar a 5a part
Dimensió C Desenvolupar PRÀCTIQUES Inclusives Tornar a indicadors
A.1 Construir comunitat
C.2.5 Els recursos del centre es distribueixen equitativament per donar suport a la inclusió
1) Hi ha una distribució pública i equitativa dels recursos del centre?

2) Està clara la forma d’assignar els recursos per donar suport a l'alumnat de diferents edats i rendiments?

3) Els recursos específics (que afecten una petita part de l'alumnat) s'utilitzen només quan s'han esgotat els ordinaris (que afecten tot l'alumnat)?

4) Els recursos es destinen a fomentar l’aprenentatge autònom?

5) El professorat coneix els recursos que s’han donat al centre per donar suport a l'alumnat que presenta necessitats educatives especials?

6) El professorat utilitza els recursos disponibles per augmentar la seva capacitat de respondre a la diversitat?

7) Els recursos de suport es dediquen a prevenir les barreres a l’aprenentatge i a la participació i a minimitzar la categorització de l'alumnat?

8) El professorat revisa amb regularitat l’ús dels recursos disponibles de manera que es puguin utilitzar amb flexibilitat per respondre a les necessitats canviants de tot l'alumnat?

Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7