Prioritats per a la millora – full de resum · Qüestionari d’indicadors · Qüestionari d’indicadors adaptats a l’alumnat i a les famílies · Qüestionari de la meva escola de primària · Qüestionari del meu institut · Qüestionari per a famílies de secundària
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, senyaleu a quin(s) grup(s) dels que s'indiquen a continuació pertanyeu: |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A sota, escriviu una o dues prioritats de millora que cregueu que el centre necessita portar a terme. Les prioritats es poden formular en termes d’un indicador o grup d’indicadors, una pregunta o un conjunt de preguntes o alguna qüestió addicional que no estigui inclosa en l’Índex. Hauríeu de tenir presents les implicacions que té un suggeriment en una dimensió en relació amb els canvis que pot comportar en una altra dimensió.
|
 |
DIMENSIÓ A. Crear CULTURES inclusives
Construir comunitat - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
Establir valors inclusius - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
|
 |
DIMENSIÓ B. Generar POLÍTIQUES inclusives
Promoure una escola per a tothom - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
Organitzar el suport d’atenció a la diversitat - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
|
 |
DIMENSIÓ C. Desenvolupar PRÀCTIQUES inclusives
Orquestrar l’aprenentatge - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
Mobilitzar els recursos - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:
|