El grup 5:
Rosegadors de biblioteca
PARTICIPANTS DE LA NOSTRA ESCOLA AL PROJECTE D'INTERCONTE

PROCÉS DE TREBALL

NOM DEL GRUP I BENVINGUDA: Després de triar un nom per al grup, el següent pas va ser escriure un e-mail de benvinguda a tots els altres grups participants a Interconte.

Cartell de la classe amb els nom de cada grup i els e-mails de benvinguda
DESCRIPCIÓ DE L'ESCOLA I DE LA CLASSE: És hora de fer una descripció de l'escola i de la classe per a penjar-ho a la pàgina web. Primer fem un guió i a partir d'aquí cadascú en fa un esborrany. Després ordenem les frases triades dels textos fets per cada alumne i d'aquí en reconstruïm el text final.
Ordenem les frases dels textos

Cartell de la classe amb les frases escollides
PISTES DEL GRUP: Escrivim vuit rodolins que descriguin l'escola i el poble perquè els altres grups puguin anar descobrint qui som. Es penjaran també a la pàgina web. A partir d'aquí, i a mesura que anem descobrint els altres grups, ens anirem enviant e-mails.
Clicant aquí podreu enviar-nos qualsevol escrit expressant la vostra opinió o suggeriment. Esterem molt contents de rebre'l
PLANTEJAMENT, NUS I DESENLLAÇ: Paral·lelament a tot un treball del text narratiu, escrivim un plantejament per al conte 5. Abans de fer-ne l'esborrany, elaborarem un guió responent l'estrella de les preguntes (qui, quan, què, com, on, per què). Més endavant escriurem un nus per al conte 4 i un desenllaç per al conte 6, que escriurà cadascú a partir del guió que haurem decidit tots els de la classe conjuntament.
Activitats de comprensió del plantejament i nus del conte 6

Representacions dels possibles desenllaços del conte C

Lliurament Beca Interconte al CEIP Teresa Salvat de l'Aleixar