PROCÉS
DE TREBALL
|
 |
NOM DEL
GRUP I BENVINGUDA: Després de triar un
nom per al grup, el següent pas va ser escriure un e-mail de benvinguda
a tots els altres grups participants a Interconte.
Cartell de la classe
amb els nom de cada grup i els e-mails de benvinguda |
|
|
DESCRIPCIÓ
DE L'ESCOLA I DE LA CLASSE: És hora de fer una descripció
de l'escola i de la classe per a penjar-ho a la pàgina web. Primer
fem un guió i a partir d'aquí cadascú en fa un esborrany.
Després ordenem les frases triades dels textos fets per cada alumne
i d'aquí en reconstruïm el text final. |
Ordenem les frases dels
textos |
|
|
|
|
 
|
|
|
|
Cartell de la
classe amb les frases escollides |
|
 |
|
|
PISTES
DEL GRUP: Escrivim vuit rodolins que descriguin l'escola i el poble
perquè els altres grups puguin anar descobrint qui som. Es penjaran
també a la pàgina web. A partir d'aquí, i a mesura
que anem descobrint els altres grups, ens anirem enviant e-mails. |
 |
 |
Clicant
aquí podreu enviar-nos qualsevol escrit expressant la vostra
opinió o suggeriment. Esterem molt contents de rebre'l |
|
|
|
|
|
PLANTEJAMENT,
NUS I DESENLLAÇ: Paral·lelament a tot un treball del text
narratiu, escrivim un plantejament per al conte 5. Abans de fer-ne l'esborrany,
elaborarem un guió responent l'estrella de les preguntes (qui, quan,
què, com, on, per què). Més endavant escriurem un nus
per al conte 4 i un desenllaç per al conte 6, que escriurà
cadascú a partir del guió que haurem decidit tots els de la
classe conjuntament. |
Activitats
de comprensió del plantejament i nus del conte 6
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
|
Representacions
dels possibles desenllaços del conte C |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|