Temporalització programació informàtica.

3r TRIMESTRE. CURS 2008/09

Educació Infantil
  • Visualitzar les novetats de les webs i blocs de zer i centres i participar en la seva edició.
  • Col·laborar en l'edició del nº 30 de la revista ZONA's magazine, commemorant el 25è aniversari de la mort de Xesco Boix.

• Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Visualitzar les novetats de webs i blocs de zer i centres i col·laborar en la seva edició.

• Concurs d'eslògans pel cartell de la Festa fi de curs.
    - Del 4 al 15 de maig cada alumne/a enviarà a l'adreça: zerelsio@xtec.cat el seu eslògan.
    - El 16 al 17 de maig edició al bloc de la ZER de tots els eslògans.
    - Del 18 al 20 de maig comentaris al bloc per decidir quin serà l'eslògan del cartell de la Festa fi de curs 2008/09.

- El 16 al 17 de maig edició al bloc de la ZER de tots els eslògans.
  • Els/les alumnes de 6è elaboraran la il·lustració de la roda del cartell de la Festa fi de curs. Fins al 20 de maig. PORTADA

2n TRIMESTRE. CURS 2008/09

Educació Infantil

• Comentar amb el grup classe les presentacions personals dels/de les alumnes de la web i enviar per correu electrònic la solució de les endevinalles a les adreces respectives. Presentacions

• Seguir el treball del llibre La marmota inventora d'Enric Larreula. Mes Larreula
  • Mirar les ordres de sa majestat Carnestoltes i de la Vella Quaresma.
  • Realitzar el treball de STAC de Rurals: M'agrada/ No m'agrada.
Cicle Inicial

• Llegir les presentacions personals dels/de les alumnes a la web i enviar per correu electrònic la solució de les endevinalles a les adreces respectives. Presentacions

• Seguir el treball del llibre El nen nou i diferent d'Enric Larreula. Mes Larreula
  • Mirar les ordres de sa majestat Carnestoltes i de la Vella Quaresma.
  • Realitzar el treball de STAC de Rurals: M'agrada/ No m'agrada. (1r)
  • Realitzar el treball de STAC: Els serveis del poble amb l'entorn Picassa. (2n)
  • Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Els/les de segon, experiència de correu electrònic amb la ZER Vent Seré, ho farem amb una adreça de grup i després amb les personals.

• Seguir el treball del llibre Animalari d'Enric Larreula. Mes Larreula
  • Mirar les ordres de sa majestat Carnestoltes i de la Vella Quaresma.
  • Realitzar el treball de STAC: Els serveis del poble amb l'entorn Picassa.
Cicle Superior

• Seguir el treball del llibre Brillant d'Enric Larreula.
  • Mirar les ordres de sa majestat Carnestoltes i de la Vella Quaresma. FEBRER
  • Realitzar el treball de STAC de Rurals: L'auca de la història de la Zer.
  • Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Experiència de correu electrònic amb la ZER Vent Seré, ho farem amb una adreça de grup i després amb les personals. FEBRER

1r TRIMESTRE. CURS 2008/09

• Presentació personal de l'alumne a la web.
    - De pel·lícula! Aprofitant que som Zona Thao els protagonistes són els aliments.Presentacions

• Col·laborar en l'edició del nº 29 de la revista ZONA's magazine. Sabent que el 2009 és l'any internacional del goril·la, la temàtica girarà al voltant d'aquests animals i els que com ells estan en perill d'extinció.

• Crear una carpeta a la T dins de la carpeta alumnes amb el seu nom.

• Dins de la carpeta de cada alumne crear la carpeta amb el curs corresponent. Ex: curs08_09.

• Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Visualitzar les novetats de webs i blocs de zer i centres i fer-ne els comentaris.

• Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Participar en l'espai Un mes, un conte. Se n'editarà un en llengua anglesa.CONTE 9

Fòrum
Pots escriure un comentari al nostre bloc.