HMC i facebook 2014
Treballem el món contemporani amb l'ajuda del facebook

Història del món contemporani, optativa de primer de batxillerat. La globalització s'accelera per moments i nosaltres hem fet un projecte que, ben bé, podríem anomenar International Educational Exchange. Per tercer any consecutiu, canviant algunes destinacions, hem realitzat aquesta activitat experimental coordinada pel professor Andreu Guiu. Amb l'objectiu de conèixer de primera mà altres realitats socials, hem aconseguit amistats-facebook amb gent d'aquests 14 llocs del planeta: Dakar (Senegal), Banjul (Gàmbia), Santo Domingo i Puerto Plata (República Dominicana), Tijuana i Ciutad Juárez (Mèxic), Malabo i Bata (Guinea Equatorial), Tànger, Tetuan i Casablanca (Marroc), Alger (Algèria), Bogotà i Cali (Colòmbia), Havana i Santiago (Cuba), Nova Delhi (Índia), Nairobi (Kenya), Rocinha (Rio de Janeiro), Srebrenica (Bòsnia), Niger Delta (Nigèria).

Després de mesos de contactes de tota mena, hem presentat un treball escrit i l'hem exposat oralment, amb l'ajuda del powerpoint o de l'impress. Els textos que presentem, una petita mostra de l'experiència, són fragments que s'han extret dels treballs o dossiers dels alumnes.

2014

Alumnes participants: Aina Berenguer, Mireia Boix, Nil Cortiles, Carla Deumal, Alba Fugarolas, Adaia Fugarolas, Judith Monmany, Natalia Pérez, Isabel Sánchez, Mireia Soler. Cliqueu i gaudiu d'aquesta petita mostra del nostre intercanvi:

Havana i Santiago (Cuba)
Santo Domingo i Puerto Plata (República Dominicana)
Dakar (Senegal)
Alger (Algèria)
Banjul (Gàmbia)
Malabo i Bata (Guinea Equatorial)

2013

Alumnes: Denise Aguilar, Patricia Arias, David Benítez, Lorena Cano, Ivet Costa, Jennifer Galeote, Laura García, Angel García, Sharon Gutiérrez, Judit Llibre, Núria Lloberas, Aida Palau, Cinta Riera, Patricia Rodríguez, Juli Sánchez, Aida Tirado i Laia Torres. Cliqueu:

Tijuana (Mèxic)
Malabo (Guinea Equatorial)