Llengua
-
Comprensió
de les ordres per a realitzar l’activitat.
-
Producció de la part
del problema que es representa.
-
Reconeixement de la informació global del text que
escrivim.
-
Exposició ordenada de les instruccions per a crear un problema.
-
Relacionar
imatge-text
-
Utilització de vocabulari
precís: primer pla, enquadrament
- La interrogació
-
La frase
-
Signes de puntuació (.?)
-
Normes ortogràfiques ( després de punt
majúscula, acabats
en –es)
Ed.
Artística, visual i plàstica
- Utilització
de les imatges com a reforç
- Selecció dels elements físics que ens aniran millor per a la
representació visual
- Treballar 1r
pla, pla mig i enquadrament
Coneixement
del medi
- Utilització
de les nocions espacials (dalt-baix, dreta esquerra, centre, a
prop-lluny) per a la realització de la fotografia
Matemàtiques
-
Predicció i
utilització de les operacions que coneixem per crear un problema.
-
Reflexió sobre els números que hem d’utilitzar per
poder-ho
portar a terme.
-
Creació d’ un problema de càlcul que es pugui solucionar.
-
La suma
-
La resta
-
La col.locació dels
sumands.
|