Cangur 2003

Proves Cangur

Les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de les Matemàtiques (filial de l'Institut d'Estudis Catalans) a tota Catalunya, al País Valencià i a les Illes Balears, són 30 reptes matemàtics de dificultat creixent i de resposta tancada.

Els 10 primers valen 3 punts, els 10 següents 4 punts i els 10 últims 5 punts. Els alumnes comencen la prova amb 30 punts. Per cada resposta correcta, sumen el seu valor, i per cada resposta incorrecta resten una tercera part del seu valor. Les preguntes sense respondre no es tenen en compte. La màxima puntuació és, doncs, 150 punts.

El Col·legi Salesià Sant Josep ha participat des de l'any 2000 (Any Mundial de les Matemàtiques) amb l'excepció de l'any 2002.

En aquesta secció trobareu les puntuacions dels alumnes que han participat, així com els problemes resolts i comentats.

Tots els enunciats dels problemes provenen de la pàgina web http://www.cangur.org.

Pel curs 2005-06 ja coneixem la data: 21 de març de 2006.

A més, també s'han convocat dues edicions del concurs problemes a l'sprint.

Fes clic aquí per anar a l'inici Escriu-me