Omet navegació

Rúbrica d'avaluació

Nivell 3Nivell 2Nivell 1
SeguretatÉs capaç d'acostar-se a la víctima amb precaució, però no acaba d'assegurar-se que no hi ha cap perill ni per ell ni per la víctima o altres persones. Tampoc té en compte perills com l'electricitat, el gas, ... (2)És capaç d'acostar-se a la víctima amb precaució, assegurant-se que no hi ha cap perill ni per ell ni per la víctima o altres persones. S'oblida de tenir en compte perills com l'electricitat, el gas, ... (1)És capaç d'acostar-se a la víctima amb precaució, assegurant-se que no hi ha cap perill ni per ell ni per la víctima o altres persones. També té en compte perills com l'electricitat, el gas, ... (0.50)
RespostaÉs capaç de comprovar si la víctima respon sacsejant-li les espatlles i preguntant-li en veu alta si es troba bé. Si respon és capaç de fer PLS si és necessària. (2)És capaç de comprovar si la víctima respon sacsejant-li les espatlles i preguntant-li en veu alta si es troba bé. Fa alguna errada poc important quan posa a la víctima en PLS. (1)Al comprovar si la víctima respon sacsejant-li les espatlles i preguntant-li en veu alta no crida ni sacseja amb suficient energia o veu. Fa alguna errada important quan fa la PLS. (0.50)
Via aèriaÉs capaç de fer la maniobra frontmentó de manera correcta (2)Fa alguna errada de col.locació de dits poc important al fer la maniobra front-mentó.( No col.loca correctament la mà del front) (1)Fa alguna errada de col.locació de dits important al fer la maniobra front-mentó.(No fa la pinça). (0.50)
RespiracióÉs capaç de MIRAR si hi ha moviments de tòrax, ESCOLTAR a la boca per si sent sorolls respiratoris mirant cap al pit de la víctima i ESCOLTAR durant 10 segons. (2)És capaç de MIRAR si hi ha moviments de tòrax, ESCOLTAR a la boca per si sent sorolls respiratoris mirant cap al pit de la víctima i ESCOLTAR però no ho fa durant 10 segons. (1)S'equivoca de costat al ESCOLTAR a la boca per si sent sorolls respiratoris però no MIRA cap al pit de la víctima ni ESCOLTA durant 10 segons. (0.50)
Trucada al 112És capaç de realitzar una trucada al 112 fent servir el mans lliures i indicant clarament que la víctima està INCONSCIENT i NO RESPIRA. També és capç d'enviar a algú perquè porti un DEA. (2)És capaç de realitzar una trucada al 112 fent servir el mans lliures i indicant clarament que la víctima està INCONSCIENT i NO RESPIRA. Però s'oblida d'enviar a algú perquè porti un DEA. (1)És capaç de realitzar una trucada al 112 però s'oblida de fer servir el mans lliures i li costa indicar clarament que la víctima està INCONSCIENT i NO RESPIRA. S'oblida d'enviar a algú perquè porti un DEA. (0.50)

ccr.cat.

• Activitat