Pràctica 12: Posem un so nou

Com ja deus haver vist en molts films, hi ha un so o una música de fons.
Si volem posar una veu en off, haurem de gravar la veu amb la camera o amb un micro.
Si volem posar una música l'ahurem de buscar. cal tenir present que algune smúsiques estan protegides i no e spoden utilitzar sense permis.
Per importar el so nou, cliquem del menú de l'esquerre, en el primer apartat, Importar audio o música.
S'obrirà una finestra per navegar i escollir el nostre so.

Triem la nostra música i cliquem Importar, a la zona central apareixerà la nostra música

Posem el cursor a sobre, cliquem i l'arrosseguem fins a les línies de temps, ens ha d'aparèixer:

Si no ens queda alineat a l'esquerre, el podem arrossegar. Si és més llarg el podem retallar tal com s'explica a la pràctica 6.

Per poder equilibrar el so entre el so original i el que ens interessa (el que hem importat, cal desplegar el menú Herramientas de la part superior, clicar Niveles de Audio, apareixerà un quadre així:

Des d'aquest quadre, podem escollir si volem sentir més audio original o importat. Nosaltres hem escollit poder escoltar només el audio importat.
Per veure com ens ha quedat, (la música que li hem posat és la de la Pel·lícula Carros de foc)

Ja pots anar fent la pràctica 13.