Objectiu:
Establir semblances i diferències d'alguns animals de l'entorn
proper.
Continguts:
Procediments: El tipus d'alimentació com a criteri per
a agrupar els animals: carnívors, herbívors i omnívors.
Proposta
d'activitats:
1.Activitat
prèvia de recollida d'informació per part dels alumnes
dels animals coneguts per ells i del seu entorn.
2.El mestre
dissenya una taula en Word perquè els alumnes puguin tabular
i classificar la informació recollida.
Nom
de l'animal
|
On
l'has vist?
|
Què
menja?
|
|
|
|
|
|
|
1. Introduir
les dades recollides a la taula (alumnes).
2. Segons
el nombre d'alumnes recollits, es distribueixen els alumnes en
tants grups i cada grup d'alumnes ha de buscar informació
del seu animal (alimentació, aparell digestiu...) en llibres,
enciclopèdies en format paper, enciclopèdies en
CD-ROM, internet...
3. Passar
la informació trobada a una taula on hi hagi els criteris
(camps) que ens i els serviran per a poder agrupar i classificar
els animals.
4. El mestre
pot preparar els continguts per presentar-los en format Word o
bé
mitjançant una presentació en Power Point.