Principal Serveis Notícies Normativa les ciències en la formació de les persones adultes

Enllaços de matemàtiques
Enllaços per mòduls

atzar i probabilitat

Estalmat (Estímul del talent matemàtic)
és un projecte destinat a promoure i estimular l'interès dels nois i noies per les matèmatiques. Pots trobar molts recursos interessants.

Al web del Ministerio de Educacion, Cultura y Deporte podeu trobar el Proyecto Descartes, un proyecte per oferir suport als professors de matemàtiques de la ESO i de Batxillerat. És realment molt interessant i val molt la pena que li doneu un cop d'ull.

Al web de "El Mil·lenari" podeu trobar una magnífica pàgina d'enllaços a webs dedicats a les matemàtiques lúdiques. Una bona manera de passar l'estona i de sorprendre als vostres alumnes amb uns exercicis gens aburrits.

Igualment podeu trobar un bon assortit de webs a la pàgina d'enllaços de l'xtec

Molts coneixeu en Lluís Segarra i segurament molts coneixeu la seva pàgina web EL QUINZET. Els que no la coneixeu deixeu-vos-hi caure. Val la pena.

A Azar y probabilidad teniu una web que us pot ser útil per treballar la part matemàtica del mòdul de "Genètica". A través de senzilles activitats s'expliquen les lleis de l'atzar i la probabilitat.

Un altre enllaç amb continguts de matemàtiques: Okmath. Mireu-vos l'apartat de colegis i institut on podeu trobar continguts útils per alguns mòduls del nostre GES: Transformació d'expressions algebraiques, genètica, etc.

Aquí teniu un web que us pot ajudar per preparar els mòduls de geometria, tant el de geometria plana com el de trigonometria. És la Pàgina de Ricart Peiró. Doneu-li un cop d'ull, hi ha alguns exercicis interessants.

Ara un recurs que pot ser interessant per Economia domèstica: Planifica el teu pressupost de l'Institut Catala del Consum.

Al racó del clic, de l'Xtec, podeu trobar una activitat per treballar els nombres enters, entre moltíssimes altres activitats.