Programa
|
|
objectius
- aprofondir en el coneixement i l'ús del programa Word per tal de
fer presentacions, elaborar materials i documents imprimibles d'alta
qualitat visual.
- crear una xarxa de treball col·laboratiu que afavoreixi
l'aprenentatge i la comunicació
continguts
- el format, els estils i les plantilles
- taules i marcs
- creació de marcs i taules de contingut
- inclusió d'imatges, sons i hipervincles
- introducció a les bases de dades: els programes Acces i Excel
- combinació de correspondència, formularis i filtres
- pagines web
destinataris
- professorat amb coneixements previs de l'ús del programa Word
que desitgin aprofondir-hi i conèixer la seva potencialitat.
- cal tenir uns coneixements mínims sobre el funcionament
d'Internet i del correu electrònic. És necessari tenir una adreça de
correu electrònic.
metodologia
criteris d'avaluació
- per tenir dret a l'acreditació final cal haver seguit el curs
amb regularitat i haver completat el 80% de les
feines encomanades, les quals s'hauran de presentar
al final del curs en un dossier electrònic.
- a principi de curs hi haurà una
(auto)Avaluació inicial
professor
tutoria
- tutoria grupal a través de l'enton virtual
- tutoria personalitzada per correu electrònic
durada
calendari
- inici: setmana del 20 de gener de 2003
- final: setmana del 24 de març de 2003
activitats d'ensenyament-aprenentatge
- NOTA: els continguts són els mínims i poden variar
lleugerament atenent a les necessitats de cada document.
setmana |
objectiu |
continguts |
1: 20 al 26/gener |
fer un formulari per a
certificacions |
- inserció de taules i imatges
- inserció de camps de formulari
- format de paràgraf
- ús de plantilles
|
2: 27/gener al
2/febrer |
fer uns apunts |
- format de text
- estils de paràgraf
- inserció d'imatges (I)
- numeració de pàgines
- creació d'una plantilla
|
3: 3 al 9/febrer |
fer
un exercici de respostes múltiples |
- configuració de la pàgina
- capçaleres i peus
- estils de paràgraf
- columnes
|
4: 10 al 16/febrer |
fer un full informatiu |
- inserció d'imatges (II)
- marcs de text
- canvi de la direcció del text
- wordarts
|
5: 17 al 23/febrer |
fer
una revista escolar |
- estils de paràgraf
- capçalera i peu
- taula de contingut
|
6: 24/febrer al 2/març |
fer un informe amb
gràfics |
- taules: contingut i format
- divisió en seccions
- inserció de gràfics
|
7: 3 al 9/març |
fer
targetes |
- taules: format i mides
- inserció d'imatges
- copiar contingut de cel·les i files
|
8: 10 al 16/març |
fer
documents personalitzats |
- document principal
- origen de les dades
- combinació de correspondència
|
9: 17 al 23/març |
fer
targetes d'identificació |
|
10: 24 al 28/març |
fer un hipertext |
- inserció d'imatges i sons
- aplicació d'un tema
- inserció d'enllaços
- desar com a pàgina web
|
índex ::
programari ::
x imprimir ::
reflexions