Logotip de la pàgina

Col·locació dels rètols al Casal de Barri de Vallbona.

El 14 de juliol es van penjar els rètols al Casal de barri de Vallbona. L'Olga Pardo i en José Luis Sansón van anar en representació de l'institut i els alumnes de l'INS. Flos i Calcat. També hi eren l'Angel Bardia, responsable de les obres al Casal i l'Elio Vera que és el director del Centre Cívic Zona Nord de Nou Barris i responsable del Casal.

Rètol_1 Rètol_2 Rètol_3 Rètol_4 Rètol_5 Rètol_6 Rètol_7 Rètol_8 Rètol_9 Rètol_10

Amb aquest senzill però emotiu acte, especialment per l'Olga i el José Luis, podem donar per finalitzat aquest projecte. Tot el procés d'elaboració i preparació ha sigut complex i intens però alhora molt enriquidor, tant pels alumnes com per les persones i entitats implicades. Han sigut prop de 200 e-mails per coordinar-nos i comunicar-nos entre tots i fer possible l'objectiu que ens vam marcar.

Gràcies i fins el proper projecte.

• Projecte "Rètools"