Logotip de la pàgina

Coneixent Ciutat Meridiana (Eduloc).

Punts eduloc de Ciutat Meridiana

Ja que havien de dissenyar i fabricar els pictogrames a l'Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana i les entitats eren d'aquest barri i de Vallbona, es va creure oportú que els alumnes de 3r sabessin més d'aquests dos barris, especialment de Ciutat Meridiana.

treballant_eduloc_1 treballant_eduloc_2

Per conèixer millor Ciutat Meridiana es va treballar en grups de manera que cada grup cerqués informació de dos punts diferents d'una amplia llista de llocs d'interès del barri. Els llocs que van treballar van ser els següents:

• Ludoteca de Ciutat Meridiana – Centre cívic Zona Nord
  • Oficina d'Atenció Ciutadana de la Zona Nord.
  • Associació de Comerciants Zona Nord.
  • Centre de Serveis Socials de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona (Zona Nord).
  • Oficina de Benestar Social i Família Ciutat Meridiana.
  • Casal de la Gent Gran Pedraforca.
  • CEIP Mestre Morera i Escola Bressol Aqüeducte.
  • Escola d'Adults.
  • Col·legi d'Educació Especial Sant Joan de la Creu.
  • Centre Esportiu Municipal Can Cuiàs.
  • Club Esportiu Unificat Ciutat Meridiana.
  • Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana.
  • Associació de veïns de Ciutat Meridiana.
  • Casal de Barri de Vallbona.
treballant_eduloc_3 treballant_eduloc_4

Els grups havien de buscar tota la informació possible, amb fotografies, dels punts assignats i introduir-la a l'espai virtual de geolocalització «Eduloc». Els alumnes ja coneixien aquest entorn ja que durant aquest curs han treballat en un altre projecte on havien de situar alguns punts característics del districte de Nou Barris.

treballant_eduloc_5 treballant_eduloc_6

L'Eduloc treballa amb escenaris on apareix un mapa i els punts de geolocalització treballats. El nostre escenari per a aquest projecte es diu «Coneixent Ciutat Meridiana» i es troba a:

Escenari de l'Eduloc: Coneixent Ciutat Meridiana
  • Projecte "Rètools"