WebQuest per 2n cicle d'ESO Ètica Disenyada per Lluís Monteis Catot
t Introducció | Tasca | Procés | Evaluació | Conclusió | Crédits | Guía pel professor
El Procés Per poder portar a terme totes les tasques que ens hem proposat, primer haureu de recollir informació del què passa amb molts nens i nenes de tot el món, per això fareu quatre grups de periodistes, cadascun dels quals treballarà un dels àmbits senyalats en la Tasca. En principi cada grup constarà de quatre alumnes, podent variar en funció del nombre total.
Enllaços generals http://www.amnistiacatalunya.org/edu/2/nin/inf-ecpat.html
|
Aspectes |
Fluix 1 |
Acceptable 2 |
Bé 3 |
Excel·lent 4 |
Nota |
---|---|---|---|---|---|
Elaboració
20% |
El Contingut ha estat tan sols reproduït sense una mínima reelaboració | El contingut ha estat poc elaborat i no s'adapta gaire a les condicions del treball que es demanava. | El contingut ha estat força elaborat per adaptar-lo a les condicions de treball que es demanava. | El contingut ha estat molt ben elaborat i s'adapta al treball amb un enfocament original. |
|
Organització del contingut 20%
|
Confús, incomplet i sense direcció clara. | Les diferents seccions tenen continguts però no hi ha relació ni transició entres ells. | L'organització és adequada i estan relacionades entres si. | Mostra una planificació acurada que dóna una seqüenciació lògica i clara. |
|
Presentació fromal 20% |
Poc acurada i gens atractiva | Correcta però poc atractiva. | Acurada i visual. | Ben treballada i visulament atractiva. | |
Aspectes lingüístics 20% |
Ple de faltes d'ortografia i amb força dificultats d'expressió. | Amb faltes d'ortografia i dificultats d'expressió. | Poques faltes d'ortografia i bastant claredat d'expressió. | Correcció ortogràfica i expressió clara i fluida. | |
Treball en grup 20%
|
|
|
Les tasques individuals estan relacionades entre sí.
|
|
|
Rúbrica de l'Avaluació del traball individual
Aspectes |
Fluix 1 |
Acceptable 2 |
Bé 3 |
Excel·lent 4 |
Nota |
---|---|---|---|---|---|
Contribució al grup 50%
|
Mínima implicació en el treball comú o tendència a obstaculitzarlo
|
Implicació mitjana en el treball comú.
|
Bona participació en el treball comú amb aportació d'idees.
|
Implicació en el treball comú amb una aportació contínua d'idees i iniciatives.
|
|
Actitud durant les hores de treball 50% |
Passivitat i tendència a distreure's o crear conflictes.
|
En general participa en el treball.
|
Activa i positiva.
|
Activa, positiva i sense distraccions.
|
|
Ara ja sabem què són els drets dels
infants i com en molts llocs del món, i també a casa nostra
no es respecten.
Esperem que el fet de donar a conèixer aquestes injustícies
millori la situació de molts nens i nenes que pateixen el treball
infantil, els maltractaments, l'abús sexual, i la seva utilització
a les guerres.
Crèdits & Referències
Donar les gràcies a Bernie
Doge creador de les webquest, i a tota la Comunitat
Catalana de WebQuest.
Aquesta
Webquest s'ha realitzar com a exercici en el curs, "Telemática:
nuevas didácticas multimédia en educación".
Guia pel professor
Àrea de Ciències Socials.
Pensada per alumnes de 3r i 4t d'ESO.
Conèixer, valorar i respectar els drets dels infants.
Dins el crèdit variable Drets humans i ciutadania.
Temporització unes sis o set sessions.
Es presuposa el domini del Word o bé del Power point, i l'accés
a internet.
Esta plantilla ha sido adaptada
y traducida al español por Isabel
Pérez Torres http://www.isabelperez.com/
Basada en la plantilla descargada de la WebQuest Page http://edweb.sdsu.edu/webquest/webquest.html
con el permiso de Bernie Dodge
Copyright © 2002-2004 Isabel Pérez Torres