Has escollit Cicle Mitjà

TASCA

En primer lloc per a poder fer aquest treball és necessari que et posis d'acord amb algun company o companya teu, ja que ho fareu junts.

A partir d'un seguit d'adreces d'Internet que proporcionarem haureu de buscar informació sobre diferents personatges fantàstics.

El resultat de la vostre búsqueda l'haureu de presentar de dues maneres diferents segons esteu a 3r o a 4t.

Tant en el cas dels nens i nenes de 3r com amb els de 4t, heu d'obrir el document que se us dona i desar-lo amb els vostres noms a la carpeta creada per aquest treball.

Presentació de 3r.

Busca informació d'un dels personatges del llistat de personatges que se't dona a continuació i prepara amb el teu company una presentació en format de PowerPoint. Consulta abans amb el teu professor o professora quin dels personatges encara no ha estat escollit, així entre tota la classe podreu coneixe'ls gairebé tots.

Recorda de posar-hi també imatges, sobretot si el personatge escollit pot ser de diferents classes.

Consulta el llistat de personatges de la Web de Fantasia