SITUACIONS REALS EN LLENGUA ANGLESA

LINKS

El projecte de situacions reals és una idea que va sortir d'entre els mestres d'anglès i l'equip directiu del CEIP BALDIRI REIXACH. Aquest es basa en incitar els alumnes a que mantinguin una conversa simple en anglès sobre aspectes de la vida quotidiana. Això es pot realitzar gràcies a una noia nativa a la qual li diem "lectora". Aquesta noia és estudiant i ha vingut a passar un any al nostre país i en concret al nostre centre per ajudar i per aprendre espanyol, i en aquest cas català. Així que la lectora, que es diu Sara, agafa un màxim de quatre alumnes per classe i els dóna un diàleg en anglès el qual els nens han de llegir. A partir d'aquí, se'ls dóna als alumnes més opcions de resposta per així tenir un diàleg més obert i interactiu. A més, la canalla realitza el material necessari per fer les situacions més realistes i divertides.

És una experiència molt positiva on els alumnes veuren la necessitat de parlar i comunicar-se en anglès.

Així doncs, és un projecte de llengua oral que animo a tots aquells que estiguin interessats en el món de l'ensenyament i més en concret de la llengua anglesa a realitzar i comprovar la seva efectivitat.

Per començar us invito a que visiteu la pàgina web, que és senzilla però que he fet amb molta il·lusió, on hi trobareu alguna foto dels alumnes i vídeos on es poden veure aquestes situacions reals.