EDUCACIÓ INFANTIL |
CICLE INICIAL |
C.MITJÀ |
MESTRES |
||||||
REFORÇ DE LLENGUA | |||
---|---|---|---|
PER COMENÇAR |
|||
Estructuració del llenguatge
|
|||
Exercicis de lectura y escriptura
|
consciència fonològica 2
|
||
Lectoescriptura - els aliments
|
|||
Confegir paraules
|
Activitats llenguatge
|
||
LECTOESCRIPTURA EN CASTELLÀ | |||
COMENÇAR A ESCRIURE |
|||
Escriure |
|
||
LLEGIR |
|||
Síl·labes
|
|||
|
|||
Eficàcia lectora
|
EL MÓN ET PARLA 2 - LLEGIR I CONFEGIR |
EL MÓN ET PARLA 3 - ENDEVINALLES |
|
|
|||
|
|
||
EMILIA ALCARAZ . ACTIVITATS FLASH
De pal a lligada. Vocals + P, L
MOTS ENCREUATS LLETRES P, L I VOCALS PETITES LECTURES 1- LLETRA LLIGADA QUI FA QUÈ? - COMPRENSIÓ DE FRASES L'ANIVERSARI- COMPRENSIÓ TEXTOS 2n
|
|||
RECURSOS GENMAGIC |
|||
Escriure les vocals |
|||
LLEGIR CONTES I TEXTOS |
|||
Els contes del Tom i la Laia |
|||
|
|
||
ORTOGRAFIA, GRAMÀTICA,... |
|||
Síl·labes trabades
|
|||
ORTOGRAFIA ELEMENTAL
|
|
|
|
PETITS ESCRIPTORS |
|||
|
|
||
ALTRES |
|||
PUJAR | |||