LLEGEIX-ME

Clic
Centre d'interès

PAQUET PREPARAT D'ACTIVITATS A PERSONALITZAR D'ALGUNS DELS PRIMERS APRENENTATGES QUE ES FAN A L'ESCOLA:
ACTIVITATS D'IDENTIFICACIÓ, RELACIÓ, MEMÒRIA VISUAL I AUDITIVA, LECTURA, ESCRIPTURA EN CÒPIA I AL DICTAT I TRENCACLOSQUES.
ADREÇADES A EDUCACIÓ INFANTIL I ESPECIAL.
Una de les primeres activitats que fem a l'escola relacionada amb la lecto-escriptura és la de conèixer i reproduir el vocabulari bàsic dels centres d'interès que es treballen. Com que els centres d'interès són propis de cada escola i nivell, s'ha creat aquesta plantilla de 70 activitats per tal que aquestes siguin personalitzades fàcilment.

Si ho feu servir per a crear alguna activitat de vocabulari o centre d'interès general, feu el favor d'enviar-me-les i les faré córrer.