BIBLIOGRAFIA
-
Caivano, F. (1998). El sacapuntas .Madrid: Comunidad Escolar/MEC
- Castelló, M. (1998) L'ensenyament d'estratègies d'aprenentatge
de la lectura. Apartat 3 del mòdul 4 d'estratègies d'aprenentatge.
Barcelona: UOC
- Coll, C.; Martín, E.; Mauri, T.; Miras, M.; Onrubia, J.; Solè,
I.; Zabala, A. (1993) El Constructivismo en el aula. Barcelona: Graó.
- Coll, C.; Gomez-Granell, C. (1995 ) De que hablamos cuando hablamos de constructivismo.
Cuadernos de Pedagogia nº221
- Coll, C. (1998) La construcció del coneixement a l'escola: cap a
l'elaboració d'un marc global de referència per a l'educació
escolar. Mòdul 6 de l'assignatura de Psicologia de la instrucció.
Barcelona: UOC
- Mateo, J.; Vidal, M.C. (coordinadors) i altres (1997) Enfocaments, mètodes
i àmbits de la investigació psicopedagògica. Barcelona:
UOC
- Monereo, C. (1993) Un estudio sobre la formación de profesores estratègicos:
consecuencias conceptuales, metodològicas e instruccionales".
A: C. Monereo (comp.). Las estrategias de aprendizaje. Procesos, contenidos
e interacción. Barcelona: Domènech.
- Monereo, C.; Castelló, M.; Clariana, M.; Palma, M.; Pérez
Cabaní, M.L. (1997). Estrategias de enseñanza y aprendizaje.
Barcelona: Graó.
- Monereo, C.(coord.); Castelló, M.(1997).Las estrategias de aprendizaje.
Cómo incorporarlas a la práctica educativa. Barcelona: Edebé.
- Monereo, C. (coordinador) i altres (1998) Estratègies d'aprenentatge.
Volum I, Assessorament i formació del professorat. Barcelona: EDIUOC
- Monereo, C. (1996 ) Estrategias para aprender a pensar bien. Cuadernos de
Pedagogia nº 237
- Pérez Cabaní, M L. (1998). La formació del professorat
per a ensenyar estratègies d'aprenentatge. Mòdul 3 estratègies
d'aprenentatge. Barcelona: UOC
- Rueda, M.I.; Sànchez, M. (1998). Les dificultats d'aprenentatge de
la lectura i l'escriptura. Mòdul 2 dificultats d'aprenentatge. Barcelona
UOC
- Sànchez, E. (1998). Dificultats d'aprenentatge. Les dificultats en
la comprensió i l'expressió de textos escrits. Mòdul
4. Barcelona: UOC
- Solé, I. (1987). L'ensenyament de la comprensió lectora. Barcelona:
CEAC
- Solé, I. (1997). La concepción constructivista y el asesoramiento
en Centros. Infancia y Aprendizaje nº 77. Barcelona.
- Teberosky, A. ; Solé, I. (1998) Psicopedagogia de la lectura i l'escriptura.
Barcelona: UOC
![]() |
![]() |
Mª Victoria Pérez Zafón