Jokes/Acudits

L´humor és la base principal d´aquesta festa dedicada al terror. No hi ha terror sa sense una mica de sentit de l´humor.

Aquí teniu uns quants acudits relacionats amb Halloween. Podeu triar-ne alguns, llegir-los amb els vostres alumnes i que ells facin un dibuix que il·lustri el que més els agradi.

Una altra activitat que es pot portar a terme amb aquests acudits de pregunta i resposta és la que consisteix en dividir la classe en dos grups. A cada alumne del primer grup se li dóna una pregunta i als alumnes de l´altre grup una resposta. Els alumnes que tenen les preguntes es dirigeixen als que tenen les respostes i els formulen la seva pregunta, els altres responen el que els toca encara que sigui un disbarat, se segueix així fins que tothom troba la seva parella; després es poden tornar a repartir preguntes i respostes.

Jokes