Songs/Cançons

A l´hora de programar els temes del curs, sempre incloc una cançó per tema. A mesura que les anem treballant, enganxem una fitxa de cada cançó en un mural que tenim al suro i hi posem un número; quan el curs és més avançat i tenim algunes cançons penjades agafem un dau i fen grups de tres o quatre alumnes que han de cantar la cançó que els toca. Això va molt bé per repassar i als alumnes els agrada perquè tenen les seves preferides que volen cantar, les difícils, les fàcils, … Per això no poden faltar cançons d´un tema com aquest.

La majoria de les cançons que he escollit es canten amb la tonada d´alguna altra cançó coneguda de Nadal per tal de que siguin més fàcils d´aprendre. També podeu encoratjar als alumnes més grans perquè facin el mateix: inventin una lletra de Halloween per alguna melodia que coneguin.

Les cançons, al igual que els poemes, també us poden servir per participar més activament en les festes.

Walking Round On Halloween Eve.

Jackie the big nosed Pumpkin

We three Ghosts