
TALLER
D'OMBRES 4- ¿QUÈ HI HA AL DARRERE?
|
|
-
De primer
els alumnes observen tot de petits objectes enganxats en el vidre
gran de l'entrada de l'edifici principal. Davant dels objectes hi
ha el projector de diapositives apagat. A l'altra banda del vidre
i davant de cada objecte hi ha un foli aguantat amb una punta de cinta
adhesiva.
-
Quan els
alumnes passen a l'altra banda comproven que amb el foli no es veu
res. Proven a recordar què hi deu haver al darrera.
-
Quan s'encén
el projector la silueta dels objectes queda ben marcada i ja els poden
reconèixer. Cadascun d'ells en ressegueix un amb el llapis,
directament damunt del vidre.
-
A l'aula
adjacent pinten els objectes que han resseguit i hi posen el nom.
Tenen l'objecte a la vora per tal que relacionin millor la silueta
amb l'objecte real.
|
-
S'insisteix
en què els alumnes es desplacin ordenadament fins a l'aula
d'audiovisuals, i també a la tornada.
-
En tornar
guarden la fitxa a la seva carpeta
|
- La projecció es fa
amb el projector de diapositives.
- Abans de començar
la classe s'han d'haver penjat els objectes amb cinta adhesiva a una
banda i els folis a l'altra.
|
TEMPORALITZACIO
|