CURS TIC (ITC) - QUARTA SESSIÓ. CERCA EN INTERNET i EMAIL
CURS TIC Endavant
Cerca en internet i e-mail. Pràctica F
Comentari pautat (Subject Sampler)
En un Comentari Pautat, pretenem que els alumnes, des d'un llistat de pàgines web ric en continguts adients, arribi a conclusions personals, plasmant-les en el seu treball escrit (evidentment en format electrònic) o les manifesti en un debat oral obert a classe.
Objectius.
Fomentar la cerca d'informació, el seu anàlisi i l'obtenció de conclusions a partir d'aquesta.

Mètode de treball
Cal triar un tema interessant i encisador per a l'alumne. Formularen dues o tres preguntes clau. Els alumnes per a poder respondre-les hauran de visitar previament alguna pàgina web.

Resultats.
Augmentarem la capacitat d'anàlisi i d'extracció de conclussions personals sobre un tema determinat.

Augmentarem la confiança de l'alumne motivant-lo a participar obertament en debats a classe..
Observacions
En lloc de cercar respostes concretes, és més interesant implicar l'alumne en l'activitat, cal fer-lo reflexionar sobre temes que ell consideri importants tot manifestant obertament la seva opinio a la resta de la classe.