![]() |
|||||||
![]() |
|
Aquí teniu un examen de mostra
![]() |
![]() |
Objectius didàctics
|
|||
1 |
- Saber situar en el temps els moments - clau de la història de finals del segle XIX i del segle XX a Catalunya (Renaixença, modernisme, noucentisme, 1a. dictadura, república, Guerra Civil, 2a. dictadura i democràcia) |
5 |
E TG |
2 |
- Saber deduir d' alguns elements de cançons, poemes o del cinema, trets de la història de Catalunya en el segle XX |
5 |
E |
3 |
- Escoltar i llegir atentament. Saber agafar les idees més importants , fer-ne un esquema senzill i, a partir d'ell, saber narrar uns fets. |
10 |
O R |
4 |
- Gaudir de la lectura d'un text literari, de la visió d'una pel·lícula o de l'audició d'una cançó, que parli de la història del país. Mostrar interès pel tema. |
3 |
O |
5 |
- Saber explicar la definició de NARRACIÓ i aplicar-la a fets històrics |
5 |
E R |
6 |
- Saber reconèixer una narració i elaborar-ne cada vegada amb més qualitat. |
5 |
R |
7 |
- Saber reconèixer el text dramàtic i elaborar-ne |
5 |
R |
8 |
- Conèixer i distingir el verb d'una oració, els tipus de predicat i les agrupacions de paraules que poden fer de predicat . |
10 |
E |
9 |
- Conèixer els complements verbals(CD, CI , CC i ATR) + (C de Règim i C. Predicatiu) relacionats amb els tipus de verb que podem trobar ( transitius - intransitius/ atributius- predicatius/ pronominals / impersonals) |
10 |
E |
10 |
- Analitzar correctament els diferents sintagmes - predicat estudiats. Crear-ne de nous donades unes condicions... |
5 |
E |
11 |
- Saber aplicar les normes de flexió del verb i de concordança entre subjecte i verb . |
5 |
E |
13 |
- Saber conjugar qualsevol verb a partir del domini de l'esquema bàsic de la conjugació. |
5 |
E |
14 |
- Saber analitzar morfològicament qualsevol forma verbal |
5 |
E |
15 |
- Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes treballades a classe. |
10 |
E R L |
16 |
- Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació |
3 |
TG |
17 |
- Tenir el quadern de llengua amb una bona presentació |
3 |
L |
18 |
- Participar activament en les activitats de classe |
3 |
O |
19 |
- Participar activament en el teu equip de treball |
3 |
O TG |