|
Objectius didàctics
|
V  |
AA 
|
1
|
-
Conèixer els diferents tipus de paisatge que conformen la geografia catalana
i comprendre la necessitat de valorar i protegir el medi natural del país.
Diferenciar, principalment, el paisatge rural del paisatge urbà.
|
7
|
TI
1
E
TG
|
2
|
-
Utilitzar nou vocabulari relacionat amb el paisatge de Catalunya. Incorporar
adjectius qualificatius i comparacions
|
5
|
TI
1
R
|
3
|
-
Observar, atentament, i copsar imatges i sensacions que et serveixin
per explicar el que has vist.
|
5
|
O
R
|
4
|
-
Gaudir de l'observació d'un paisatge i de la lectura d'un text literari
que el descrigui.
|
3
|
O
|
5
|
-
Conèixer i valorar la varietat i riquesa del medi natural de Catalunya.
|
3
|
O
|
6
|
-
Estructurar, en un full, els elements necessaris per elaborar una descripció.
|
5
|
R
|
7
|
-
Saber què és una descripció i quina estructura pot ser útil per elaborar-ne.
|
5
|
E
R
|
8
|
-
Saber elaborar text explicatiu
|
5
|
E
R
|
9
|
-
Conèixer els elements bàsics d'una oració simple i la seva estructura.
Diferenciar i comprendre el subjecte i el predicat
|
10
|
E
|
10
|
-
Elaborar oracions utilitzant una estructura donada prèviament.
|
10
|
E
|
11
|
-
Conèixer un primer tipus de determinant : l'article. L es seves
formes en la llengua catalana i les seves funcions.
|
5
|
E
|
12
|
-
Conèixer un segon grup de determinants: els demostratius , els possessius,
els numerals , els quantitatius, els indefinits i els interrogatius. Les
seves formes en la llengua catalana i les seves funcions.
|
10
|
E
|
13
|
-
Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes
treballades a classe i preparant els dictats
|
10
|
E
R
L
|
14
|
-
Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació.
|
4
|
TI
1
TG
|
15
|
-
Tenir el quadern de llengua i els deures per lliurar als professors amb
una bona presentació.
|
5
|
L
|
16
|
-
Participar activament en les activitats de classe
|
3
|
O
|
17
|
-
Participar activament en el teu equip de treball
|
5
|
O
TG
|