![]() |
|||||||
![]() |
|
Aquí teniu un examen de mostra
![]() |
![]() |
Objectius didàctics |
|||
1 |
- Saber situar els fets històrics més importants del segle XX a Catalunya. Saber veure-hi elements de participació i de configuració social . |
5 |
E TG |
2 |
- Saber deduir d' alguns elements de cançons, poemes, cinema , TV, etc. que facin referència a la societat del país. Concretament sobre els temes : immigració i publicitat. |
5 |
E TG |
3 |
- Escoltar i llegir atentament. Saber agafar les idees més importants . Contrastar diferents idees. Triar, escriure una tesi i fer un esquema per argumentar-la |
10 |
O R |
4 |
- Gaudir de la lectura d'un text o de la visió d'una pel.lícula . Mostrar interès pel tema. |
3 |
O |
5 |
- Saber explicar la definició d'ARGUMENTACIÓ i conèixer-ne un esquema que serveixi de base. |
5 |
E R |
6 |
- Saber reconèixer una argumentació i elaborar-ne un esquema bàsic. Iniciar la redacció argumentativa. |
10 |
R TG |
7 |
- Conèixer i distingir els diferents tipus d'oracions principals |
10 |
E |
8 |
- Fer anàlisis sintàctiques seguint l'esquema de l'oració |
5 |
E |
9 |
- Analitzar correctament els diferents sintagmes - predicat estudiats. Crear-ne de nous donades unes condicions... |
10 |
E |
10 |
- Saber reconèixer i definir un pronom com a categoria gramatical |
5 |
E |
11 |
- Saber classificar els diferents pronoms de la llengua catalana i utilitzar-los amb la flexió correcta. |
5 |
E |
12 |
- Saber de memòria la classificació i la flexió dels pronoms estudiats |
5 |
E |
13 |
- Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes treballades a classe. |
10 |
E R L |
14 |
- Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació |
3 |
TG |
15 |
- Tenir el quadern de llengua amb una bona presentació |
3 |
L |
16 |
- Participar activament en les activitats de classe |
3 |
O |
17 |
- Participar activament en el teu equip de redacció |
3 |
O TG |