A l'escola, a l'àrea de coneixement del medi natural apliquem el programa de ciència 6/12.

A les unitats de programació de màquines a 1r de cicle superior i de l'utilització de l'energia a 2n de cicle superior hem afegit objectius i activitats que treballen el que a l'escola anomenem robòtica.

El Títol de les unitats de programació és: "Màquines per transportar càrregues" a 1r de cicle superior, i, "Mecanismes de transmissió del moviment de rotació" a 2n de cicle superior. Si aprofundiu en aquesta pàgina podreu veure quins són els nostres objectius i quines ón les nostres activitats, no de les unitats senceres, sinó únicament aquells que fan referència a Robòtica.

Pel que fa al material treballem amb el joc de construcció LEGO DACTA THECNIC, el programa WLOGO, i uns targes electròniques de control BSP-PIE. Un simple ordinador 286 resulta ideal per controlar tot el procés.

Si voleu més informació adreceu-vos a
Sebastià o a la Carme de cicle superior