ç

Serveis

Transport

L'autocar de l'escola fa el recorregut pels pobles de Sant Andreu de la Barca, Martorell, Sant Esteve Sesrovires, Abrera i Olesa de Montserrrat. La persona encarregada d'acompanyar els nens és la Irene Bou i els recull a la parada de cada poble. Els de 2 a 5 anys els deixa a l'edifici d'educació Infantil i la Rosa Martí els acompanya a cada classe. Els nois i noies de Primària i Secundària els deixa a l'entrada de l'Escola. A la tarda els recull de la mateixa manera i van tots junts cap a l'autocar, retornant-los a la parada corresponent.

És molt important que qualsevol encàrrec que hagi de dir als mestres o si un nen per algun motiu aquell dia no ha de tornar amb l'autocar, se li doni a la Irene per escrit al moment de pujar; així s'agilitza la sortida i s'eviten errors.

Horaris Matí

Martorell

St. Andreu de la Barca

Menjador

Els nens i nenes d'Educació Infantil disposen del servei de menjadord'1 a 3 del migdia en el mateix edifici. Els de 2 i 3 anys poden fer migdiada al dormitori des que acaben de dinar fins a 1/4 de 4 de la tarda.

Els nois i noies de Primària (d'1 a 3) i Secundària (de 2/4 de 2 a les 3) dinen al menjador de l'Escola en tres torns. L'estona lliure s'organitzen jocs al pati i s'obre la Biblioteca per anar-hi a treballar.

L'escola té cuina pròpia. El servei de Menjador es gestiona a través de l'empresa 7 i tria.

Guarderia

De 8 a 9 del matí i de 5 a 6 de la tarda l'Escola ofereix el servei de Guarderia. L'encarregada és la Rosa Martí. S'utilitza la sala polivalent i el pati de l'edifici d'Ed. Infantil. Els nens de Primària que es quedin a Guarderia els acompanyarà l'encarregada del transport escolar fins a l'edifici d'Ed.Infantil, que és on els haureu de recollir.

Casals d'Estiu

En acabar les classes al juny i durant tot el mes de juliol l'Escola ofereix Casals d'Estiu, amb activitats lúdiques i de lleure. Estan organitzats en dues tandes i per grups d'edats i es presenten diferents modalitats:

• matí i tarda amb dinar o sense
  • matí amb dinar o sense
  • tarda amb dinar o sense

Casals d'Anglès

Durant l'última setmana i primera de juliol, s'organitzen Casals d'Anglès pels alumnes de 4t de primària fins a 2n d'ESO. L'horari és de matí; i a partir d'un tema es preparen activitats lúdiques i d'expressió on l'anglès és la llengua de comunicació.

Equip pedagògic · Equip directiu · Calendari escolar curs 2000-2001

Reunions de grau · Serveis · Activitats extraescolars · Organització