Activitats extraescolars

Dansa creativa - Expressió corporal

"ballem jugant - juguem ballant"

Oferim a nens i nenes un espai que els permeti descobrir i desenvolupar les seves capacitats creatives.

Ens endisarem en la percepció i escolta de les sensacions corporals, reconeixerem el propi cos i les seves possibilitats de moviment i enriquiment.

Jugarem en la creació i elaboració d'històries, escenes, personatges, danses… Ens transformarem i transformarem l'espai amb la màgia de la nostra imaginació, internant-nos en la poesia del moviment que, poc a poc, ens condueix al plaer d'investigar i explorar noves formes expressives.

La persona encarregada de l'activitat de Dansa és la Montserrat Verge.

Grup 1 4 anys - 5 anys Dimarts i dijous de 5 a 6 de la tarda
Grup 2 1r. - 2n. - 3r. Primària Dimarts i dijous de 6 a 7 de la tarda

Esports

El Patronat Municipal d'Esports ofereix a les escoles l'organització dels Jocs Esportius Escolars per a nens i nenes de 2on. fins a 6è. de Primària.

Les activitats es realitzen a la pista de l'Escola i els dissabtes al matí es fan partits amb la resta d'escoles de la vila.

L'esport escolar és gratuït i es paguen 3.200 ptes. que cobra l'Ajuntament en concepte de matrícula.

La monitora encarregada de l'activitat és la Núria Artigas.

Llengua Alemanya

Iniciem una nova activitat extraescolar adreçada a alumnes a partir de 5è de Primària i ESO.

Es tracta de prendre un primer contacte amb l'alemany, basat sobretot a nivell oral.

La professora serà Sònia Maiquez i l'horari: dimarts i dijous de 1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda.

Donades les característiques de l'activitat, el grup es tancarà amb un màxim de 12 alumnes.

Equip pedagògic · Equip directiu · Calendari escolar curs 2000-2001

Reunions de grau · Serveis · Activitats extraescolars · Organització