Matí: l'hora de sortir al matí
és a les 12,30h per a l'alumnat d'Educació Infantil i de Primària.
Tarda: La sortida serà a les 16,30h per Infantil i Primària
Els nens i nenes de P-3 i P-4 s'han de recollir al parvulari.
Els de P-5 i 1r. davant de l'edifici central.
A partir de 2n. els nens i nenes surten sols fins a la porta de l'entrada principal.
Per motius de seguretat, en cas que hagi de venir alguna persona diferent a recollir els vostres fills o filles, us preguem que aviseu al mestre o la mestra corresponent.
Recordem que els pares i mares no heu d'entrar a l'edifici de primària, ni a l'edifici d'educació infantil. Si necessiteu comunicar alguna incidència a la mestra dels vostres fills/es ho podeu fer per escrit (a l'agenda o la llibreta viatgera) o comunicar-ho directament a la fila d'entrada.
Si esteu citats o be heu de recollir al vostre fill/a (en horari de classe) cal adreçar-se a direcció.
GESTIÓ
I ORGANITZACIÓ
La gestió del centre es porta a terme pel Consell
escolar on estan representats tots els estaments de l'escola (mestres,
pares i mares, personal d'administració i serveis i un representant de l'Ajuntament).
Segons la darrera acta de constitució està representat per...
|
|
Sector serveis |
Encarna Fernández |
|
Mónica Castillo |
Ma. Dolors Fabregat |
|
|
Sergi Rico |
|
|
Sector docent: |
|
Sector pares i mares: |
Amparo Gil |
|
Rafael Sánchez |
Rosa Ming |
|
|
Diana Menéndez |
|
Neus Gil |
Maite Castellanos |
|
Eva Rodas |
Neus Sintes |
|
Diana Corrales |
Sylvia Ponce |
|
|
Sector Ajuntament: |
|
Representant de l'AMPA |
Agustín Gascón |
|
|
A fi d' agilitzar les tasques, el Consell delega les funcions a diferents
comissions:
A)
L'organització Pedagògica i Educativa està a càrrec
de tot el Claustre del professorat , agrupats
en Cicles (C.Infantil,C.Inicial,C.Mitjà
i C.Superior). Cada Cicle té un/a Coordinador/a que es reuneix
setmanalment amb l'Equip Directiu per garantir
el lligam i coherència en la línia general d'escola entre
els diferents nivells.
L'Equip es format per tres persones que porten a terme les tasques pròpies
de Direcció, Secretaria i Cap d'Estudis.
B)
La Comissió Econòmica (de pares, mares i mestres) gestiona
i administra els fons econòmics de l'escola. Es fa càrrec
de l'organització i distribució dels llibres i materials
escolars.
C)
La Comissió de Menjador vetlla pel bon funcionament d'aquest servei. El menjador està gestionant
per l'AMPA Els Ocells amb el vist-i-plau del Consell
Escolar.
D) La Comissió de convivència que aborda els possibles conflictes que poden aparèixer en l'entorn escolar.
E) La Comissió de reutilització de llibres de textque coordina la seva gestió.
SERVEI
DE MENJADOR
L'escola ofereix el servei de menjador a tots els alumnes que el necessiten. El menjador està getionat per l'AMPA Els Ocells amb el vist i plau del Consell Escolar. L'elaboració del dinar es
fa al centre, ja que disposem de cuina pròpia i del personal necessari:
l'encarregada del menjador, la cuinera i dues ajudants de cuina.
Els
nens i nenes que utilitzen aquest servei són atesos per un equip de monitors
i monitores especialitzats/des que actuen seguint la línia de l'escola,
amb coordinació periòdica amb el professorat.
Els
nens i nenes més petits ( 3 i 4 anys ) disposen de dues sales equipades
amb llitets per fer la migdiada després de dinar.
660.26.16.07 (Margarita Gallardo)
e-mail: menjadorocells@ceippaucasals.net
Monitores i monitors del servei de menjador depenen de l'empresa Imalleure.
Monitoratge que atén l'alumnat aquest curs:
|
Margarita Sales
Sílvia Pous
Imma Gutiérrez
Núria Garcia
|
|
Yolanda Acedo
Mariona Vinyoles
Cristina Garriga
|
|
Indira González
Rosa Mayar |
|
Marta García
David Cayuelas |
|
Roger Giménez
Edith
Santos |
TERCER |
Mónica Armero
Edu García |
QUART |
Laura López
Lucia Vicat
|
CINQUÈ |
Marina Sánchez |
SISÈ |
Paco Alcaide |
MONITOR/A D'ANGLÈS |
Lucia Vicat i Edu García
|
COORDINADOR |
Juan Carlos López |
Clica aquí per conèixer el menú mensual.
ALTRES
SERVEIS
1.- Servei d'acollida al matí de 7'30 a 9 h., amb esmorzar opcional.
Aquest servei es realitza dins de l'edifici escolar per monitors/es de l'empresa de serveis d'educació en el lleure Imalleure
2.-
Servei de recollida a les 16'30 h. i atenció fins a les 18h dins de l'edifici escolar per monitors/es de l'empresa Imalleure.
3.-
Activitats complementàries i extraescolars organitzades per l'AMPA,
com són piscina, jazz, manualitats, anglès, patinatge, tècniques d'estudi,
teatre..... Veure la planificació anual al web de l'AMPA.
Per
dur a terme les activitats extraescolars,
l'escola compta amb la participació directa dels pares i mares
de l'A.M.P.A. que es fan càrrec d'organitzar-les, de buscar el
professorat i de gestionar les despeses econòmiques.
RECORDATORIS
- Hi
ha tot un conjunt d'aspectes de la vida de l'escola que perquè
funcionin bé necessiten rebre recolzament des de casa.
- Moltes
vegades demanem als nens, llibres o materials relacionats amb el tema
que s'està treballant i que ajuden molt a la motivació
i al treball de la classe.
- Amb
les tasques a casa, cal que els nens i nenes rebin el suport de la família
i que els presentin en el termini establert per a cada curs.
- El
tenir cura de les bates i que retornin el dia indicat a l'escola, és
un objectiu que cada any ens proposem i que només es pot assolir
amb la col·laboració de les famílies.
- La
puntualitat a les hores d'entrada és un hàbit molt important
per al bon funcionament de les activitats de l'escola.
- Us
recordem que l'escola no pot responsabilitzar-se dels objectes de valor
que portin els alumnes: joies, joguines, maquinetes electròniques,
etc.
- Us
recordem que quan vulgueu convidar companys-companyes dels vostres fills/es
a una festa NO podeu fer-ho a través de l'escola.
- A
partir de les 16,30h. només es poden quedar a l'escola aquells/es
alumnes que realitzin activitats extraescolars
- El
professorat de l'escola treballem intensament i amb professionalitat
per l'educació dels vostres fills/es per la qual cosa acceptarem
qualsevol mostra d'agraïment sempre que no sigui en forma de regals
materials.
I
per acabar, ja sabeu que el seguiment de l'actitud i del treball a classe,
la participació a l'escola i el diàleg amb el professorat,
són fonamentals per a l'educació i pels aprenentatges dels
vostres fills/es.