Jubilació del professor Oliveri Nortes

ACTE D’HOMENATGE AL PROFESSOR
OLIVERI NORTES
     El passat divendres 10 de febrer va tenir lloc al nostre institut l’homenatge al professor i catedràtic de llatí Oliveri Nortes, amb motiu de la seva jubilació. A l’acte hi assistiren amics i companys de qui ha estat durant vint-i-dos anys professor del Margarida Xirgu.     En tot aquest temps l’Oliveri ha exercit el seu magisteri amb una vocació, professionalitat i dedicació per tots conegudes. I ho ha fet amb aquella correcció i humanitat que sempre li han estat característiques i que expliquen la gran estimació i respecte que per ell han sentit tots els membres de la nostra comunitat educativa.

Elprofessor Oliveri Nortes amb alguns dels qui havien estat
els seus alumnes

L’acte d’homenatge s’inicià amb la lectura d’uns textos escollits per a l’ocasió i la glossa sobre la  figura de l’Oliveri Nortes a càrrec de companys i amics.

Un dinar “a la romana”, amb la degustació de plats típics de l’imperi, ens premeté compartir amb ell unes hores en què convergiren els bons records amb el nostre desig de sort i benestar en aquesta seva nova etapa personal.

Un moment del brindis d’honor

Per a poder fer un dinar “a la romana” calia que l’homenatjat, amb el seu bon humor habitual, es vestís per l’ocasió.

Una de les taules del banquet

Quim Griell glosa la figura del seu amic Oliveri