Premis Tamme

Des del curs 2011/12 entreguem el “premi Tamme” a l’alumne/a amb uns valors humans més destacats, segons alumnes i professors.

És un/a alumne/a que sobresurt per la seva qualitat humana, pels seus valors morals positius: bondat, ajuda als altres, esforç, bon humor, empatia, sinceritat, valentia, generositat...

Primer, els companys de classe trien dos alumnes que poden ser premis Tamme. Després, el claustre de professors tria els tres finalistes i el guanyador.

L’últim dia de curs, al Teatre Auditori, davant de tots els alumnes i professors, es recorda en Tamme i s’entrega el premi, amb la presència de la seva família.

Enllaços

Inscripcions                               Quotes                                     Beques                                        Tríptic                                        AMPA

En Tamme era un professor  expansiu: alegre, extrovertit, sempre disposat a ajudar i a escoltar. Amic de la broma i l’optimisme.

Autèntic, sincer, sempre amb el cor a la mà.

L’ensenyament era la seva vocació i hi dedicava tota l’energia. Feia divertida qualsevol classe. Era exigent i asequible i predicava amb l’exemple.

Sempre serà recordat per la importància que donava als valors, al contacte humà amb alumnes i companys.

En Tamme ha deixat petjada: segueix essent estimat i recordat per aquells qui el van conèixer.

Jaume Tarradas i Angelats “Tamme”

L’alumne Baba Coulibaly, guanyador del Premi Tamme 2013

Pla de Vela que es duu a terme a 6è de Primària durant el tercer trimestre... més

Examens de les proves YLE, KET i PETper obtenir la certificació de Cambridge ESOL... més