Quotes

Quotes d’Educació Primària

Quotes d’Educació Secundària

MENJADOR I MONITORATGE

L’escola ofereix servei de menjador i monitoratge. Els alumnes es poden quedar a dinar avisant al matí a classe quan es passa llista i poden demanar menú especial de règim o astringent si ho necessiten. S’atenen els casos especials, com al.lèrgics o  intolerants.

Els alumnes que es queden al menjador són vigilats per monitors, que també treballen els hàbits d’educació a taula, i segueixen vigilats fins les 15h., quan toca el timbre i van a fer fila. Els alumnes d’ESO que a les 15h han de ser al pavelló per fer Ed. Física hi van acompanyats per un professor, així com els que tornen a les 13:20 del pavelló a dinar.

Els dies en què només hi ha classe al matí també hi ha servei de menjador. Les famílies vénen a buscar els alumnes a les 15h.

PREUS:

Tiquet individual:8,15€

Bloc de 10 tiquets (cal gastar-los dins d’un trimestre): 78,2€

Abonament per tot el mes (mesos curts): 103.5€

Abonament per tot el mes (mesos llargs): 128€

Menú Menjador

AMPA

Els socis de l’AMPA tenen descompte en la compra de llibres (un 15% el curs 2008-2009), també subvencions en les sortides i altres activitats. L’AMPA organitza el dia de l’escola, col·labora en festes i activitats escolars i subvenciona material didàctic.

Quota anual per família (voluntària)                                                            31,00 €

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

El pagament de la quota mensual es realitzarà mitjançant càrrec domiciliat en compte bancari el primer dia de cada mes (de setembre a juny). Per consultes dirigiu-vos a l’administració del centre.

Enllaços

Inscripcions                               Quotes                                     Beques                                        Tríptic                                        AMPA

Pla de Vela que es duu a terme a 6è de Primària durant el tercer trimestre... més

Examens de les proves YLE, KET i PETper obtenir la certificació de Cambridge ESOL... més